Min hårfärg är för blond för att jag ska vara smart.

Heheheheheeej som fan!
Jag har inte bloggat på ett tag *räknar dagar men kommer inte på för jag är inget matematiskt geni*.

Från och med idag är jag ledig, och om poolen ringer (arbetsgrejsimojset) så tänker jag inte svara! USCH. I helgen blir det mest troligt härdalsyran. Men nu i veckan vet jag faktiskt inte. Inte nästa heller... Jag funderar om jag ska besöka lägenheten och ljusdalsbor någon dag. Fast ärligt talat så vet jag inte om jag pallar. Vi får helt enkelt seeee.

I veckan har jag fått besök av min gode vän Josefin. Hon kom på torsdag förmiddag. Vi har haft mycket trevligt. Och jag hoppas att hon kunde underhålla sig själv på bästa sätt under tiden då jag jobbade. I lördags kom min bror hem och underhöll henne med armbrytning och leksakssnurror. (De övriga i familjen var bortresta under helgen.) Senare samma kväll/natt gick fick vi ett impulsryck och kom på att vi skulle gå till Statoil och köpa mosbricka. Så där satt vi alla tre och skrattade som gnuer. Minus Simon, han tyckte det var pinsamt. Fniss!


Som vanligt är dessa bilder knyckta som en tjyv från Josefin (eumeumeum.blogg.se)

Nu ska jag sätta mig vid min reseskrivmaskin och kolla så att den fungerar! PEACE OUT HOMIES

Kommentarer
Postat av: Loviiiisa

Jag tycker du skall komma hit till Ljusdal, det pallar du. Det var bajs-längesedan jag såg dig!

2009-07-13 @ 22:23:22
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaaa, men har alla ni tid då???? För annars är det ju ingen idé att komma dit, sen måste det bli på en veckodag för jag är upptagen bägge helgerna ^^

2009-07-13 @ 23:19:09
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oj då. Men! Ja, jag vet inte riktigt. Jag har ju börjat jobba nu med, till fyra om dagarna. Det måste ju vara en helg i så fall annars kan nog inte jag! :/

2009-07-13 @ 23:53:33
Postat av: Jennifer

Då äre nog lite illa... Men du är ju ledig efter fyra så ^^

2009-07-13 @ 23:55:52
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0