Blödande skrev <3

Det bästa sättet att avreagera sig på är när en försäljare ringer.

*med en väldigt skrovlig röst* -He-ee-ej!
*lite osäker röst, tillhörande en kvinna* -Ja... Hej jag söker Jan.
- Ee-eee-eh, haa-an är i-iii-nte hemmaaaa!
- Nähä, okej. Men då prövar jag lite senare då.
-Mee-en du!
-Jaa?
-Jaaaaag är kåå-å-åt. Vill duu knulla-aaaa-aa?
*klick*

HAHAHA. Åh jag har världens bästa humor. Oh yes, yes!

Jag ska snart ut och gå en sväng. Hade gärna haft hörlurar till min MP3 just nu... Men det kommer, det kommer. Och vill ni veta en sak? JAGHATARMENS! Jag hatar att vara på skolan och ha världens mensvärk. Och vet ni? Alla normala flickebarn blöder från sin snippa. Ungefär en vecka i månaden. Ja, det är äckligt. Killar tycker oftast att det är äckligt. But please, VI får leva med det. Jag hade en mensdag idag. Inga sanitetsprodukter tillgängliga. YES. Fast det är inte lika hemskt som för ett år sedan. Då jag fick mina ljusa jeans röda. MYCKET röda. Sååååå pinsamt. Där gick jag upp till skolan och var alldeles röd i skrevet. Hur kul är det på en skala? Tur att Josefin hade ett par extra byxor med sig den dagen. Men ack, så otroligt pinsamt...

Kommentarer
Postat av: hannaaaaaaaaaAAAA

HAHAHAHAHA!!!

(En gång när det ringde någon försäljare, så bara lyfte jag luren och gjorde nå ljud och la på, hahaha.. försäljare, dom får man dryga påååå<3)

2009-09-10 @ 00:33:27
Postat av: Jennifer

Hahaha, jaaa! Det är jättekul att dryga sig med dom!! :DDDD <3

2009-09-10 @ 11:14:59
Postat av: Ma

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah fuck the sellers jaow! Eller ja du erbjöd ju dig men dom tacka nej!!! Whhahahahahahaha X)X)X)S()X()A)XAs

2009-09-10 @ 14:10:52
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0