Gräset är grönast på min sida.

Tar upp bloggen igen. Eller, ja... Prövar. Nu är det sagt. Dags för allvaret.!

Imorgon åker jag och mamma och hälsar på morfar på Hudiksvalls sjukhus. Ska ta med mig mascaran. Jag ska även kolla om jag får ge blod, men det är inte säkert eftersom jag tar mediciner. Det visar sig. I så fall så får jag en gratis macka! Gött! Sen sover vi i morfars hus och åker tillbaka till honom på dagen en sväng, efter det släpper mamma av mig i Ljusdal. Där stannar jag tills torsdag. Kalasar med, ja, "esteterna". Tror det blir roligt faktiskt. Jag har sett fram emot det ett tag i alla fall! Sover hos Josefin gör jag. Sen åker jag till Sveg igen. Och fortsätter med det gamla vanliga, inte för att jag har något "gamla vanliga" att komma hem till. Men man brukar ju säga så.

Blogga... Varför gör man det? Eller varför gör jag det? Det här måste vara en förjävla tråkig blogg att läsa. Själv skulle jag aldrig läsa den. Hur som helst. Sommaren har varit minst sagt händelserik. Mer om det skriver jag inte här. Jag mår i alla fall bra, bättre än jag gjort på länge faktiskt. Trots omständigheterna, vilket jag är glad för. Skulle inte vara så bra om jag satt och pissade på livet just nu. Nä. Jag mår bra jag. Stundvis jäkligt bra. Passar på medan jag kan! Man vet aldrig när det vänder. Jag har för övrigt avaktiverat mig från Arbetsförmedlingen. Jag tänker varken jobba eller praktisera, så jag tyckte det var onödigt. Jag väntar tills jag känner att jag klarar av det. Trivs bra som det är just nu. Så, efter lite skitsnack tänker jag lägga mig och lösa lite korsord. Se en film, försöka sova, gå upp och äta någonting, försöka sova, kliva upp och ta något smärtstillande, försöka sova, slå nävarna på kudden och gråta, sen sova! Det är inte så jobbigt som det låter dock. Det går ganska bra för mig ändå, nästan blivit en rutin det här, haha! Somnar vid allt från 2 till 5, vaknar klockan ett. Ut och går, springer, gymmar, tränar, tränar, tränar, klipper gräset, gymmar, duschar. Äter någonting proteinrikt med lite kolhydrater och kalorier. Ganska svårt när man inte vill äta kött... Men, jag mår bra! Så, hoppas alla andra stackare som läser den här dötrista bloggen också mår bra!

Återigen, VARFÖR bloggar jag? Äh. Jag bloggar när jag tycker att det ska bloggas bara! Simpelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0