"I feel like shit, but at least I feel something."

HEJ BABES!

Jag har blivit bitterfittfri. Säg det tre gånger i rad vettja! Jag vet inte vad som hänt. Mitt humör har ändrats ganska mycket nu i höst. Till det bättre. Jag har väl börjat fått grepp om den sliriga lergropen jag legat i antar jag. Visst, jag kan ha mina bitterfittstunder. Men de går över minst lika snabbt. Förut var jag det på heltid.

Jag kan dra en kort historia om vad jag har gjort och hållit hus den senaste veckan:

Från måndag till söndag har jag varit i Ljusdal. Hos Patrik. Lekt med Emma, Josefin och Lovisa. Skitkul och bra har det varit! Patriks mamma har lärt mig att knyppla också. Alltid roligt att lära sig något nytt som man brukar säga. Mamma har varit dålig och spytt blod. Hon fick åka ambulans till Östersund. Nu mår hon lite bättre, men äter lite. Jag vart jätterädd när hon ringde.  För nu tycker jag att Döden får hålla i sina hästar ett tag. Helst väldigt, väldigt länge. Idag har jag i alla fall stickat och julpimpat mitt rum oooooch, trääänat! Det har jag inte gjort sedan morfar dog. Och jösses vilken dålig kondition jag fått. Men äh. Whatevvah. Så, nu har jag sammanfattat jättekonstigt helt hullerombuller och hutteliduttelidej.

BYE BABES!

Kommentarer
Postat av: M

jennifeeeeeeeeeeeeeeeer kan inte du ta med sig skidor till ljusdal och ha dom i min lägenhet så kan vi åka elljusspår i helgen???????!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D vi kan baka chokladbolllaaaaaaaaaaaaar ;)));););)

2010-12-15 @ 12:11:24
Postat av: Josefin

PUSSUNGE!!!! Leskigt med mammahelen :( vad hade hänt?



<3<3<3<3<33<3<3<3<33 hehehehe jag har blivit lite spasmig. hohoho <3

2010-12-15 @ 12:55:24
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har det inte med vattnet i östersundvattnet att göra? :o



Josefinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

2010-12-15 @ 13:24:28
Postat av: Jennifer

Jaaag ska varaaaa i sveeeg i helgennnnn! juuuuueeeh!! men gärna någon annan g¨ååååågnngngng!!! ;);););););)



Det har med all stress att göra antagligen. Allt som har hänt nu i höst. Det är väl därför jag fått magkatarr också. Jag gillar att du är spasmigggggg <3<3<3<3<3<3<3

2010-12-15 @ 15:39:47
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad händer ikv?:)

2010-12-15 @ 16:02:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skit i det du, jag tänker ändå inte läsa din blogg.

2010-12-15 @ 16:31:39
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: M

men åååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh guuuuuuuuuud jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nej skojja bara heheheheheh men faaan då, jaja next weekand kanske dååå???!!! Då säger vi det pöööööösssssar .):):):):):9



Vart kommer alla wannabies våra namn ifrån? först en bäng emma och nu en lovisa? What up liksom?

2010-12-15 @ 16:33:47
Postat av: Josefin

hahahaha "Skit i det du, jag tänker ändå inte läsa din blogg." xD '



Jag trodde det var vår lovisa först xD

2010-12-15 @ 19:11:07
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Dom våldtar våra namn! HAHAHAHA EMMAAAA, nästa helg är det ju för fan jul xD (Y)



José: Jag med, men sen gick jag in på hennes blogg och såg att det inte var hon. HIHI

2010-12-15 @ 20:11:22
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: M

WWHWAWHAHAHAHAHAH JUSTJA FAAAAN ;D festligt my darling



Namnliga våldtäckter på julkvisten!



jennifers kommenter <3

2010-12-16 @ 16:45:18
Postat av: Sara

Jennifer kan inte du skriva en bok!!!!??? Den vill jag läsa :D

2010-12-17 @ 22:04:10
Postat av: Jennifer

Sara: Det skulle vara skoj faktiskt! Meeeen, det skulle ta tid, och vem skulle vilja läsa den mer än dig? Haha :D

2010-12-18 @ 00:38:02
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0