Pissråtta

Var fan har dygnsrytmen tagit vägen? Jag vet inte jag... Imorgon ska jag ta mig upp i hyffsad tid så jag kan åka och simma innan jag tar bussen till Färila. Stannar där tills på fredag. Det här lovet har varit så fullkomligt dö-tråkigt att man nästan somnar av bara tanken. Men hellre det än skola. Fyfan vad jag inte längtar. Allt jävla plugg, alla dryga lärare, elever, tidiga morgnar, kallt och mörkt ska man ta sig till och från skolan. Nä tack, då sitter jag hellre här i den inbitna skinnsoffan och bara stirrar. Utan BH i färgen svart, utan strumpor och smink. Jävla bitterhet. Idag tål jag ingen glad och positiv människa. Sitter hellre här och surar över allt och inget och tycker att världen är piss. Och Facebook? Alla tjejer skriver som statusuppdatering vilken deras BHfärg är. Men snälla ni, hur töntig och omogen får man bli? Ska det bli ett nytt jävla Lunarstorm av Facebook med så är jag ute ur leken. Då flyttar jag till bergen och bor med getterna. Fuck of and die everyone!

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag ska beställa en t-shirt där det står "Die facebook die" på vid nästa bidrag. Svart och vit är den med fet text. Jag ska bära den med stolthet.

2010-01-06 @ 13:45:52
Postat av: Jennifer

Det tycker jag att du gör helt rätt i Emma. "Fuck Facebook" borde också funka...

2010-01-06 @ 18:46:07
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: maggio

Ma: Det fanns en sån t-shirt på Carlings i Hudik har jag för mig? Något om facebook var det i alla fall.

2010-01-06 @ 20:48:15
Postat av: The facebook hater

"Fuck facebook" kan jag trycka senare kanske...



I know maggi, men de kanske inte finns kvar nu efter realisationen?

2010-01-06 @ 22:07:07
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: maggio

Sant.

2010-01-07 @ 02:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0