STOR HÅRD BALLE

Imorgon, imorgon... Då ska man försöka ta sig upp ur sängen klockan sex. Good luck! Jag har förberett mig med att ta ett sömnpiller, så jag känner att jag borde skynda på skrivandet då jag känner att det börjar bli lite kocko. Usch... Gillar inte det där. Jag ska jobba imorgon 7-4 det gillar jag inte heller. Det enda jag gillar med jobbet är att jag får pengar. Och det är faktiskt den enda anledningen. Jag kommer antagligen jobba där hela sommaren också. Men efter det vill jag försöka skaffa ett annat. För jag kommer dö om jag ska vistas med bajs varenda dag. (Bajs är lika med äckligt och överalltigt hos vissa)



Jag tycker inte om mitt jobb. För att göra saken klar. Liksom.

Okeeeej, nu händer det saker i huvet. Bäst att gå ifrån datorn och sova om jag ska upp imorgon

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men du gillade ju ditt jobb förut? :)

2010-03-08 @ 10:56:27
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag hat-älskar det... Vissa dagar kan jag tycka att det har sin charm, och andra dagar vill jag bara skjuta skallen av vissa. Men jag antar att det är så med ett sånt jobb.

2010-03-08 @ 17:50:51
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0