Hårboll under kudden och snus på väggarna.

Alltså, vad fan hände?! Jag vaknade med väääärldens jävligaste humör, med mottot "if there wasn't a law, you'd be dead". Men efter att jag ätit frukost, som bestod av glass, chokladsås och maränger, så är jag nu helt hyper och superpepp! Så om det händer igen, då vet jag vad jag ska göra. Proppa i mig massvis med socker! Hihi. Så busigt. Men ibland får man göra så tycker jag.

Hur som helst, fredagen var riktigt awesome. Det vart mer folk än jag trodde. Eller, jag hade väl inte tänkt mig andra än de jag bjudit. Men hux flux så vart det fulla huset med fulla människor. (Mamma, läs inte det här.) Nåväl, det var nog sista "fyllefesten" jag hade här i alla fall. Det är helt enkelt inte min grej. Jag trivs bäst med nyktra, bästaste människorna och spela charader och leka fiskedamm. Jag har väl... ehöööh, vuxit ifrån det. Eller. Ja. Josefin har bilder på sin kamera som jag tänker norpa av henne. Som vanligt. För min bror tyckte att det var en sån himla bra idé att glömma våran systemkamera i Uppsala. Tack! Hujhuj. Nu ska jag fisa och peta näsan medan jag målar!

Kommentarer
Postat av: Ma

Hahah tänkte på det också, varför du inte hade en kamera xD

2010-09-14 @ 13:12:32
Postat av: Jennifer

Haha, ja nu vet du! xD

2010-09-14 @ 15:15:02
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0