Sommar

Pappa hade lagt över lite bilder från sin mobil till min dator. Jag snokade lite.

Någon gång i våras när jag var på väg in till min lägenhet. Plockat in Ljusdalsposten från brevlådan. Jag saknar det.

En vårdag i stugan. Fika på bordet och knoppar på träden. Korv med bröd och fågelkvitter. Åh! Snart...

Mamma i Nor. På "Riket" som det kallas. Samma dag som jag gick på balen i Järvsö.

Fina mamma.

Mamma och en skymt av morfar sittandes på trappen.

Söta morfar hemma hos oss när Simon tog studenten.

En dag i Stockholm. Pappas vän skulle dit och köpa en bil. Jag och mamma passade på att shoppa. En underbar och varm dag. Resan hem var himla mysig. Vi kom hem mitt i natten. Och om jag inte minns fel så var det världens dunder och brak hemma i Sveg. Åskade som det aldrig gjort förr ungefär.


Åh, nu vill jag hemskt gärna tillbaka i tiden. Jag tänkte skriva framåt. Men det vet jag inte om jag vill. Jag vill ju ha våren och sommaren såklart. Men jag vill även ha mormor och morfar. Nåväl. Det blir ljusare tider hur man än gör. Och det tackar jag för.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ska bli skönt med lite sol och förhoppningsvis värme. Det behöver vi. Kram <3

2011-01-19 @ 07:07:01
Postat av: digitalmonster

Åh! Vilka fina bilder!

2011-01-20 @ 14:28:27
URL: http://digitalmonster.blogg.se/
Postat av: M

Jag vill springa barfota & kramas med dig.

2011-01-23 @ 09:12:19
Postat av: Jennifer

Åh jag vill det med! <3

2011-01-25 @ 21:45:42
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0