PRUPP!

Nu är jag i Sveg. Jag sket i det där piss-stället. Fyfan.

Det känns som om jag har missat en hel del. Och kommer att missa ännu mer. GREJT. Dubstep i Gävle, nope. Morsdag på söndag känns viktigare. Åh, gah, bajs. Jag vill också ha vänner. Som iiiiinteee bor i Ljusdal. Det är så jobbigt att jag måste åka dit hela tiden, jag är fett less på det nu. Kan ingen bara knacka på dörren och bah -tja!

Och Mirja har flyttat till Sundsvall, hejdå. Nu har jag verkligen ingen vän här i Sveg. Jag är mobbad och utstött, precis som förut. Bara det att jag bryr mig mindre. Typiskt, jag som varit på så bra humör hela dagen och så sätter jag mig vid datorn och ser vad alla andra gjort/gör. Själv har jag legat i en korridor med 6 stycken snarkande och stönande kärringjävlar. GREJT.

HEJDÅ. bajs.

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, men vad tråkigt att du inte kommer. :(



sedan har vi ju hela sommaren på oss att göra saker! :D även om det är i ljusdal. ^^

2011-05-26 @ 12:17:38
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0