Mr. Oogie Boogie man

Idag har mamma och pappa fått agera ansiktsmodeller till ett par masker jag gör i papier mache. Jag och Patrik ska ha dem i helgen. Halloween lixzom. Det känns lite stressigt att få klar dem (de är inte avancerade överhuvudtaget men lite ambitiöst ska det vara) för på torsdag morgon åker jag till Ljusdal och på onsdag fyller papí år. Så, jag har imorgon på mig att fixa klart allting! Hoho, spännande! Just nu sitter pappa på golvet och försöker få igång min TV. Jag sa att jag inte visste hur man gjorde, och då sa han att "det är bara att slå på den". HAH! Nu sitter han där med skägget i brevlådan, fniss!

Och nu drog han ur kontakten och sa "äh, jag får kolla imorgon då!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0