Crazy fucks jaow!

Lyssnar på den här mysiga låten och äter frukosthjärtan med havremjölk (som Emma köpt, hähähähähä). Dricker lite mangojuice som någon vänlig själ lämnade här i lördags. Jag har typ levt på de där frukost-havre-äpple-kanel-puffshjärtan-grejerna, med havremjölk till. Frukost, lunch och middag. Borde kanske ta och laga mat någon dag? Men jag har helt enkelt haft fullt upp och glömt bort allt vad mat är. Nu ska jag vika tvätten, sent, jag vet. Men jag har varit hos Josefin och myst ikväll, hihihiiiiihihi! Shit vad jag är bäng i skallen, tröööötttttt. Och vissa galningar ska upp klockan SJU imorgon för att SUPA?! Crazy fucks! Jag och José tar det lite chili med det där och sover lite längre. Men inte Emma, hon ska röja! Fifan! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0