"Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår" -Nalle Puh.
 
 
"Hej, på min Facebook-bild sitter jag halvnaken och tycker jag är snygg och knullar allt och alla. Jag har gärna på mig så korta och tajta kläder som möjligt, så alla ser hur lätt de kan få mig. Jag vill även att alla ska vara kär i mig, annars känner jag mig värdelös och jag har aldrig någonsin varit trogen en kille." -Citat påhittat av mig, inspirerad av en människa jag vill kräkas på.
 
Jag har varit med Emma idag, det var skoj! Jag började dagen på Rosehills i två timmar, där jag ska praktisera. Sedan kom jag hem och vart bitter, efter det kom Emma och jag var fortfarande bitter. Men sen gick vi och fikade, så då vart jag nöjd. Vi tröst-shoppade på second hand också. Hehehehehehehehehe! Nu ska jag ut och springa, med aggressiv musik i öronen. Emma är snygg!

Kommentarer
Postat av: Elllevellleviiiraaa

Bra citat! Båda två!!

2012-08-03 @ 22:24:09
Postat av: Jennifer

Ja visst är de! ;)

2012-08-05 @ 16:15:48
URL: http://oberflachlich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0