00:52

Fan. Jag vill inte vara svag. Jag vill se lycklig ut. Och bara dansa utan att veta att han kanske är där. I den där jävla baren. Jag vill att han vill ha tillbaka mig, så att jag kan säga att jag vill att han ska dra åt helvete. Och jag vill att det ska göra lika ont i honom som det gör i mig. Jag mår illa av tanken att hon rör vid honom, och han vid henne, på samma sätt som han tidigare rört mig. Varför kan jag inte vara den där som alla trånar efter, och varför kan jag inte vara den där som man aldrig slänger iväg som en halväten pizza? Fan i helvete. Jag hatar att jag bryr mig så mycket. Varför kan jag inte bara slänga iväg honom för? Som den äckliga pizzan han säkert är. Som jag hoppas att han egentligen är. Varför skulle allt hända nu? Innan sommaren. Den där underbara årstiden som gör att jag faktiskt lever. Ordet saknad vill jag ta bort från mitt vokabulär och minne. Fanfanfanfanfanfan.

Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Det är kanske det jobbigaste med allt. Den där rädslan av att springa i den som gjort en så illa. Jag har megasuperhjärtesorg och jag är så rädd för att vara inne i stan för skulle hon plötsligt vara där skulle jag nog kräkas. Hoppas du är okej <3

2012-06-15 @ 00:01:15
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0