"Sixties mania 2"

Äääääh, den jag såg igår var ännu sämre... Den var inte dålig, bara inte läskig. Men det gör ingenting, för jag gillar skräckfilmer oavsett om de är läskiga eller inte!

Sitter och snurrar vinyler just nu hur som helst. Några börjar vara rejält slitna, de hoppar över vartannat varv ungefär. Typiskt! Tur att jag kan de utantill. Imorgon kommer Kusin Josefine på besök, sen åker vi till Sveg på fredagen (vilket betyder att hon sover över, typ kul, ja!). Sophie och Cyrille är i Sverige och ska hälsa på mamma och pappa i helgen, så då passar jag på att ta tillfället i akt att åka till Svegge. Det blir roligt att få se Alexia igen, efter 6-7 månader. Hon är antagligen lite större. Mest troligt... Och såklart så ska det bli kul att träffa hennes föräldrar, haha!

MJAO. Katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0